zondag 20 september 2009

De tijd gaat OOOO zoooo snel!!!



Weeral veel te lang geleden dat ik nog eens geblogd heb inderdaad. Dit komt hoofdzakelijk omdat ik de voorbije weken niet echt heb stilgezeten. Opdat jullie een beetje kunnen volgen wat ik zo allemaal heb uitgespookt, heb ik alles schematisch en agendagewijs voor jullie neergepend. Alles voor de structuur en de duidelijkheid, nietwaar!



Donderdag 13/08 Fabian, Frank, Kristin, Sarah, Jan, Joris, Sabien,Griet en Anneleen vliegen terug naar huis.SNIF!


Vrijdag 14/08 gewone werkdag, inpakken voor ACS meeting
Zaterdag 15/08 vliegtuig op: richting Washington DC, eerste verkenning van de stad


Zondag 16/08 Tweede verkenning van de stad samen met Diane, Opzetten van de BioTools booth. Avondwandeling in tstad en ter afsluiting glaasje wijn in de rooftop bar van het Washington hotel, prachtig uitzicht over de stad. Om 1u moe maar tevreden (en met zere voetjes), bedje binnen










Maandag 17/08 ACS meeting DAG 1, afsluiten van de dag op het dak van het Washington Hotel.


Dinsdag 18/08 ACS meeting DAG2, na de middag verlaat Diane mij. S'avonds diner met de mensen van Gaussian (het software programma dat ik gebruik voor mijn berekeningen)






Woensdag 19/08 ACS meeting laatste dag. S'avonds gaan dineren bij de zus van Nancy (heb ik leren kennen op het Fame congres in Kissimmee), haar collega, de gekke professor met de gekleurde labojas en hawaiihemdjes heeft heel lekker voor het hele gezelschap gekookt!








Donderdag 20/08 op naar Syracuse, alwaar Tess me verwachtte
Vrijdag 21/08 hard labeur in de universiteit van Syracuse, s'avonds uit eten in een poepchique restaurant met uitzicht op een prachtig meer.




Zaterdag 22/08 Daguitstap met de jacht van Tess en haar man, het ene meer volgde het andere op. Was eens iets anders dan de everglades.




Zondag 23/08 terug naar Florida, moe maar tevreden van een boeiende week...home sweet home


Maadag 24/08 werken
Dinsdag 25/08 werken
Woensdag 26/08 werken
Donderdag 27/08 werken
Vrijdag 28/08 werken; s'avonds naar een baseball wedstrijd in het Roger Dean Stadium (Jupiter). Eindelijk snap ik de spelregels. Om 23u57 werd de Discovery gelanceerd.




zaterdag 29/08 Geen idee wat ik gedurende het weekend heb uitgespookt. Weinig zinnigs blijkbaar.
zondag 30/08
Maandag 31/08 werken
Dinsdag 1/09 werken, s'avonds uiteten met Hank, Sue, Kaden en Jordan in TGIF en dat op Hanks verjaardag


Woensdag 2/09 werken
Donderdag 3/09 werken, s'avonds ben ik Karen en Niels gaan ophalen in de luchthaven van Miami


Vrijdag 4/09 werken voor mij, bekomen van de jetlag voor mijn bezoek, s'avonds gaan eten in....TGIF


Zaterdag 5/09 Al fietsend hebben we Palm Beach en West Palm verkend, tegen de avond was ik geveld door een heuse migraine aanval en kon ik dus niet proeven van de zelfgemaakte lasagne van Niels..POTJANDORIE NOG AAN TOE!








Zondag 6/09 drukke dag: eerst gaan wandelen in het Jonathan Dickinson State Park (daar hebben we Dirk de Schildpad gezien), Daarna zijn we naar de zieke Sea turtles gaan kijken in het Loggerhead state park, om de dag af te sluiten met....een (halve) baseball game en een beetje mall. Tegen 22u kwam mijn tweede bezoek aan: Jonas en Pieter-Jan. Jaja hotel Chez Elke was volgeboekt!














Maandag 7/09 Karen en Niels trokken richting Keys, Pieter-Jan en Jonas gingen West Palm Verkennen en Elke...moest werken (en dat op Labor Day)




Dinsdag 8/09 Karen en Niels bezochten de Everglades, Pieter-Jan en Jonas trokken naar Miami en Elke, die werkte lustig verder




Woensdag 9/09 Karen en Niels waren nog steeds in de Keys, Pieter-Jan en Jonas bezochten het Kennedy Space center (verplicht nummer voor al mijn bezoekers), Elke....




Donderdag 10/09 Karen en Niels trekken opnieuw noordwaarts om chez Elke te logeren. Jonas en Pieter-Jan maken een daguitstap naar Bush Gardens, om van roetsjbaantje te doen in Tampa. S avonds was het terug van huisje vol in Alcazar place..








Vrijdag 11/09 Pieter-Jan en Jonas hadden recht op een rustdag (want ze hadden nog niet stilgezeten). Karen en Niels trokken onder lichte dwang naar het Kennedy Space Center. Ikzelve pakte mijn koffers om in de late namiddag naar Alabama te vliegen. Ik moest nl babysitten op Alan en vriend Ryan. Ze moesten er helpen op een american football game: Alabama University vs Florida International University. Het team logeerde in hetzelfde hotel als wij en ze zo met de hele entourage zien toekomen was best wel spectaculair.


















Zaterdag 12/09 Alan en Ryan moesten de hele dag helpen op het stadium, IDEAAL, kon ik op mijn eentje mijn ogen uitkijken. Nog nooit zoveel football gekke Amerikanen in 1 stad gezien. Ik heb me 5 uren weten bezighouden tot de match begon. In het stadium zaten wel 92000 toeschouwers. INSANE!










Zondag 13/09 De terugtocht naar West Palm. Eens checken of mijn bezoek mijn kot niet heeft afgebroken. Nee hoor ze zijn zo braaf geweest :)




Maandag 14/09 Karen en Niels vertrekken naar NYC. Pieter-Jan en Jonas komen een bezoekje brengen aan BioTools (als enthousiaste chemici moest dat wel een beetje he)




Dinsdag 15/07 Pieter-Jan en Jonas krijgen maar niet genoeg van de pretparken en gaan naar Universal Studios. S'avonds het laatste avondmaal in....juist ja....TGIF!




Woendag 16/09 Pieter-Jan en Jonas vertrekken naar huis. Daar ging mijn aller aller aller laatste bezoek dada! Het was ook voor Julie een bijzondere dag, het was haar laatste werkdag@BioTools. Dag Julie, ik zal je missen als (tofste) collega.








Donderdag 17/09 werken
Vrijdag 18/09 werken en BioTools lunch@TGIF (het wordt voorspelbaar niet?): Hanks verjaardag en die van Mary moest nog worden gevierd




Zaterdag 19/09 Einderlijk hebben Evelien en ik de tijd gevonden nog eens af te spreken. Onze bezigheden: windowshoppen in de mall en vooral VELE bijpraten!




Zondag 20/09 Echt gaan shoppen met Julie en Elizabeth (de beste shopping assistens EVER), tevreden van het resultaat....ik heb een tof kleedje gekocht.








Dit alles wordt natuurlijk geïllustreerd met de nodige foto's:
Washington DC & Syracuse
het bezoek
Alabama


En zo zijn we reeds bij 19 september aanbeland. Jaja nu zal het snel gaan... Maar voorlopig weet ik hier nog steeds wat gedaan. Binnen 3 weekjes moet ik mijn programma (mijn project van een heel jaar) voorstellen tijdens een usergroup meeting. En ja hoor, dat zal de nodige stress met zich meebrengen!

1 opmerking:

Unknown zei

Men zegt in Amerika is alles veel groter zelfs de idioten, maar wij moeten toegeven, ze hebben wel een mooi land. En jij hebt er reeds grote delen mogen van smaken, het is je gegund