vrijdag 13 november 2009

Dankwoord

Zoals het ieder naslag werk betaamt, wil ik -nu mijn blog aan zijn laatste woordjes toe is-iedereen nogmaals bedanken. Eerst en vooral voor het lezen van deze blog en zo het opvolgen van mijn avonturen, maar ook voor de vele kleine attenties die ik van jullie gekregen heb het voorbije jaar. Ook wil ik natuurlijk iedereen in Florida (en omstreken) bedanken omdat ze mij toch wel heel goed hebben opgevangen. Ook al is hun Nederlands niet zo schitterend, toch weet ik dat de meeste af en toe een kijkje kwamen nemen..voor de foto's.

That's all Folks,
Elke
xxx

1 opmerking:

Bart zei

Waauw, Elke, you have been living my dream! Ik ben niet aan doctoreren in de quantumchemie toe gekomen, maar waar jij nu gezeten hebt, zoiets had ik ook ooit willen doen: werk op academisch niveau en een jaartje in de US wonen.
Bart (een oud collegastudent scheikunde in Gent)