donderdag 12 november 2009

Vijgen na pasen


Juist, ik ben bijna twee weken terug in het belgenlandje. En ja hoor, na de eerste week had ik alweer een verkoudheid, maar we hadden niets anders verwacht. Dit geheel terzijde eigenlijk! Nu mijn Amerikaanse avontuur erop zit, wil ik deze blog toch in schoonheid eindigen. Daarom had ik graag nog wat foto's met jullie gedeeld.

Vrijdag 23 oktober, heb ik een afscheidsfeestje georganiseerd op mijn appartement. Vooraleer ik aan de grote opkuis/inpak begon, had ik graag nog al mijn vriendjes een laatste maal bijeengezien. En dat is me aardig gelukt, ik had ze gelokt met drank, toastjes en zelfgemaakte quiche. Het was een gezellige avond, maar over de koppijnen de dag erna, zullen we het maar niet hebben. Hier zijn de foto's.

Zaterdag 31 oktober was niet enkel mijn allerlaatste dag in de states, het was tevens ook HALLOWEEN. Een dag dat voor geen enkele Amerikaan onopgemerkt voorbijgaat. Rina had alle collega's geïnviteerd voor een dineetje ter gelegenheid van mijn afscheid. Er hing echter één voorwaarde aan vast: iedereen moest (iet of wat) verkleed zijn. Daarom heb ik me uitgedost als "the American girl that goes to an NBA game". En achteraf hebben we uiteraard van "Trick or Treat" gedaan! De foto's




En toen was het tijd om naar huis te keren. SNIF! Afscheid nemen is toch echt mijn ding niet hoor. Maar het moest. Mijn terugvlucht verliep vlotjes, meer nog ik was zelfs te vroeg geland. Met mijn koffers in de hand trok ik richting aankomsthal en daar zag ik niet enkel mijn ouders en broer, nee er stond een hele bende op mij te wachten MET spandoek! Indachtig dat ik er net een 12-uur durende en een zo goed als slapeloze vliegreis had opzitten, dat ik aan de andere kant van de oceaan toch wel een pak mensen heb "achtergelaten" en dat er bij wijze van total surprise zo een 15 - tal vriendjes me stonden op te wachten in Zaventem....tjah, daar werd ik toch een beetje week van. Ook s'avonds had mijn broer een heuse verrassing voor me in petto. In een gezellig pizzeriaatje in Gent zaten opnieuw heel wat vriendjes op me te wachten....SURPRISE!!!! De foto's


Geen opmerkingen: