zondag 1 februari 2009

Belgisch hondeweer

Maandag 12/01 rond 11u smorgens kwam ik aan in Brussel, evenals de-door-Frank-beloofde-dooi (zou er een oorzakelijk verband zijn?). Vanuit de lucht zag ik een aantal besneeuwde weilanden; zeer contrasterend met de ontelbare palmbomen van de voorbije maanden. Het doel van mijn terugreis was.....mijn doctoraatsverdediging. Deze vond plaats op vrijdag 16/01 om 15u in het oude vertrouwde auditorium in S3 (voor de moment een heuse bouwwerf, zo bleek). De eerste week van mijn verblijf stond dus vooral in het teken van DE grote dag; en ja hoor, de stress was aanwezig. Albijal is mijn presentatie zeer vlot verlopen en de vragen waren niet al te moeilijk...Dank u juryleden! Maw ik heb mijn doctoraatstitel behaald en dat moest gevierd worden!
Voor de rest van mijn verblijf (tot 26/01) trotseerde ik weer en wind, om SVZW te zien verliezen tgn RC Mechelen, maar ook om ze te zien winnen tgn CLUB! En om mijn imago wat in stand te houden, probeerde ik geen enkel Belgisch feestje over te slaan (Charlatan, Foolsgarden,...jaja zelfs...Moreea).
Kortom, het was fijn jullie allemaal terug te zien en mijn korte verblijf in België is voorbijgevlogen!


http://picasaweb.google.com/Elke.Debie/InBelgie?feat=directlink

Geen opmerkingen: