dinsdag 24 februari 2009

Eventjes geduld

Het is inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blogje heb gepost. Dat wil echter niet zeggen dat ik niets te vertellen heb, integendeel. Maar ik heb nl bezoek, Isabelle verblijft voor 3 weken in mijn bescheiden stulpje! En zoals het iedere goede gastvrouw betaamt, krijgt bloggen dus een lagere prioriteit. Maar nog eventjes geduld, vanaf 3 maart zijn we terug voor de volgende rubrieken: clubben in Miami, kamperen op de Keys, springbreak in Fort Lauderdale, Elke en het BioTools alarm, NBA en hockey games, alligatorworstelen, mannen versieren met Julie, boottochtjes op de intracoastal, vissen op de oceaan, koken met Isabelle en nog zoveel meer!

Vele groetjes,
Elke (met qwerty-toetsenbord)

2 opmerkingen:

Sarah zei

Ik kijk er al naar uit! Kunnen we nog wat tips opdoen voor als wij deze zomer komen e... Ben ondertussen al zwaar door de reisgidsen aan het ploegen.

Unknown zei

Dat klinkt allemaal veel spannender dan hier in België. Vooral die rubriek mannen versieren interesseert ons allemaal :)