zondag 21 december 2008

Another BioTools Party



En deze keer ter gelegenheid van....The Holidays!! Jawel, een kerstfeestje, met alles erop en eraan! Eerst werden de kadootjes uitgedeeld. Iedereen moest op voorhand een naampje trekken en voor die persoon een geschikte kado vinden also known as Secret Santa. Ik moest iets kopen voor Victoria en ik heb haar oorbellen gekocht (het was niet zo een heel moeilijke klus dus...FIEUW) Ik heb van Jordan een fles witte wijn gekregen met bijhorende koeler...jep ik heb hier dus al mijn naam blijkbaar! Omdat voor deze gelegenheid ook Diane was afgekomen uit Chicago (zij verzorgt van daaruit de sales voor ons bedrijf) en omdat ook Larry van de partij was evenals omdat iedereen opgekleed was , werd een heuse fotosessie gehouden bij de kerstboom.



Daarna vertrokken we richting het restaurant: Panama Hattie (grappige naam, niet?). Na een deftige lunch (en de nodige cocktails) werden we uitgenodigd op een 2 uur durende boottocht op de intercoastal (een inham van de oceaan, parallell met de kustlijn). Zaaaalig! Langs die intercoastal wonen nogal wat beroemdheden en in het water leven zeekoeien (zonder dat het ene verband houdt met het andere, uiteraard).






s Avonds ben ik naar een highschool basketball game gaan kijken. Dus nee, ook deze week geen American Football. Tot mijn grote verbazing lag het niveau redelijk hoog* (voor een highschool althans) en de zaal zat vol; er was maw ambiance in de keet. Nu kijk ik nog meer uit naar mijn eerste NBA game!

Zaterdagavond moest Anna met haar dansschool optreden in "The mixed nut", een herwerking van "The nutcracker". Ook hier vond ik het niveau van de dansers (sommige waren nog heel jong) best wel hoog, het stuk zat bijzonder goed ineen: zowel de choreografie als de muziek*.




*Het is mogelijk dat deze informatie niet volledig correct is, want ik ben natuurlijk geen expert in basketbal of dans, misschien ben ik gewoon snel onder de indruk.

http://picasaweb.google.com/Elke.Debie/FloridaWeek6?feat=directlink

1 opmerking:

Unknown zei

Allicht je eerste kerstfoto met zonnebril :)