zondag 14 december 2008

Merry Christmas Ebenezer Scrooge!

Maandag 8/12: Jordan's verjaardag.
Zoals voor iedere verjaardag wordt gedaan, inviteerde Rina haar werknemers op een etentje: Sushi in Boca Raton. Dit was mijn allereerste sushi ervaring, en dat zal ik geweten hebben: Wassabi is namelijk niet zomaar iets dat je lepelgewijs in je mond kan proppen :) Miljaar mijn keelgat stond in brand.





Dinsdag 9/12: Niets bijzonders te melden eigenlijk!

Woensdag 10/12: Ik slaag erin mijn pc te infecteren met een virus en heb er mijn handen mee vol!!! Om mijn zinnen wat te verzetten kijk ik (onder dwang van collega Victoria) naar Mickey's Christmas Carol. Cute!!!

Donderdag 11/12:
9u - 10u: Ik volg mijn eerste tennisles en slaag er eindelijk in de bal op een deftige manier aan de overkant van het net te krijgen. Yay me!!!
in de namiddag: Victoria, the X-mas dork (zo noemt ze zichzelf), versiert het hele BioTools gebouw.
18u: Rina, Anna en ik vertegenwoordigen BioTools op een receptie ten voordele van Palm Beach College. Rina geeft een aantal college studenten namelijk de mogelijkheid om stage te lopen bij ons.





Vrijdag 12/12:
9u-10u: Ik volg een uurtje cardiotennis (en dat allemaal onder het motto: gezonde geest in een gezond lichaam) en wacht voor de rest van de voormiddag op lustige tennis-ster, Rina. Met als gevolg dat we pas in de namiddag op het werk aankwamen......Goh ik heb, denk ik, de perfecte baas/job gevonden :)
18u: Dinner @ Duffy's samen met Rina, Anna, Kaiden en Jordan.
20u: het hele gezelschap gaat naar een dans/toneelvoorstelling van ......"A Christmas Carol". Jep ik heb nu wel degelijk door hoe het verhaal ineenzit.

Zaterdag 13/12:
9u: Ik vind mijn eerste (Belgische) kerstkaart in de bus (jep de post werkt hier ook op zaterdag). Dankjewel Elke, Emelie, Katrien, Tessie, Melissa en David (aka dienst inkoop Lecot), het was een megaverrassing.
13u-19u: Op stap met Julie en Elisabeth in West Palm Beach: girls afternoon out, to do some shopping and have some cocktails. West Palm Beach is echt een leuke stad, met...geloof het of niet...een stads"centrum" er is zelfs een straat, vol leuke winkels, Veldstraatgewijs! Het gaf een Europees gevoel!!!! De trolley (zoals ze hebben in San Fransisco) bracht ons van Elisabeths loft (me like) naar de winkelstraat. Het was een geslaagde namiddag!




Zondag 14/12:
13u: Samen met Victoria en zoontje Nicholas naar de Christmas parade in Jupiter Farms. Het was een heuse stoet en van langs alle kanten werden snoepjes naar ons gesmeten. Victoria's vader heeft een oude Jaguar (cabrio) en had de eer de burgemeester rond te voeren; haar zus moest ook optreden. De kerstsfeer is hier alomtegenwoordig, maar zonder de koude, de gluhwein, jenever en de kerstmarkt, is het toch niet helemaal hetzelfde hoor!!





http://picasaweb.google.com/Elke.Debie/FloridaWeek5#

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wordt daar nog gezwoegd en gezweet in Biotools? (behalve dan tgv de zon?)

Floris zei

Hoe? Geen American Football dit weekend? Zo integreer je toch niet? ;-)

Greetje zei

Nog steeds geen appartementsfoto's :( :( :(

xxxx

Elke zei

oh jawel...ziehier http://picasaweb.google.com/Elke.Debie/FloridaWeek11110Tem1116#

Kristof Vandoorne zei

hahaha. Wasabi met een lepel eten. Jammer dat daar geen foto's van zijn.
Maar ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat je keel in brand stond. Het heerlijke aan wasabi vind ik dat al het pikante heel kort, heel intens door je neus gaat.

Maar ik heb geen ervaring met overdosissen :)

Elke zei

jah...neus keel of oor ik weet het eigenlijk niet meer...De tranen stonden alvast in mijn ogen....