maandag 11 mei 2009

Ik blog, jullie lezen.

Het bloggen bevalt me wel. Hoewel er toch wat tijd in kruipt, vind ik het leuk/handig om alles even te bundelen; het wordt ook een leuke herinnering...om later aan mijn kleinkinderen te tonen....wie weet. Maar nu dient hij in de eerste plaats om jullie up to date te houden. Reacties via verschillende wegen, laten blijken dat ik toch wel nog een aantal fans heb, dankuwel daarvoor. Daarenboven worden mijn schrijfsels afgedrukt en uitgedeeld aan de tantes en nonkels zonder internet. Leuk, leuk!

Ik wil iedereen via deze weg toch even iedereen bedanken voor de smsjes, de mails, de skypemomenten, de kerst-,geboorte-,trouw-en zelfs paaskaartjes. Deze staan allemaal te pronken op mijnen dressoir. Af en toe weet zelfs de Belgische postduif me te vinden.

In het bijzonder wil ik nonkel Marcel bedanken voor zijn leuke brief. Ik had dit helemaal niet verwacht en was dus bijzonder aangenaam verrast. Het krantenknipsel met het voetbalklassement vond ik de max; ik heb het als een kunstwerk(je) aan de muur opgehangen. En mijn Amerikaanse bezoekers...die snappen daar natuurlijk geen snars van!

Tot bloggens,

Elke Debie

xxx

3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke reaktie op de nieuwsstroom vanuit Belgie naar de US. Doet deugd dat dit gewaardeerd wordt.

Unknown zei

Blijkbaar zitten kleinkinderen al in de pijplijn. Daar moet je dan toch nog eens een woordje uitleg over geven! :)

Elke zei

euhm....ja....ik hoop (zoals velen) op kleinkinderen.....
verder niets te melden....