zaterdag 22 november 2008

Wat heeft Elke deze week bijgeleerd?

- Dat the yardhouse, naast ontelbaar veel bieren, ook massa's verschillende cocktails serveert.
- Dat ik ze dus allemaal zal moeten proeven.
- Dat er elke dag een happy hour is van 17u tem 18u.
- Dat Julie ook wel een cocktailke lust.
- Dat ik best niet als enige tot 19u in het bedrijf blijf werken.
- Dat zichzelf daarna buitensluiten zonder handtas of gsm toch niet het beste idee is.
- Dat wandelen langs de snelweg in het donker, eigenlijk wel spooky kan zijn.
- Dat de poetsvrouw van de dichtsbijzijnde raceclub echt wel een sympatieke madam is.
- Dat ik echt wel een gsm kon gebruiken. (en ik heb er één gekregen dus vanaf heden bereikbaar op: +1-847-875-0288)
- Dat om het appartement te mogen huren, mijn criminele background wordt gecheckt
- Dat het tweede doktersbezoek me slechts $70 kostte.
- Dat Hannah Montana de heldin is van de Amerikaanse Kids.
- Dat de cinemazetels verstelbare rugleuningen hebben (maar niet genummerd zijn).
- Dat Twilight de meest populaire film is bij teenage girls.
- Dat de zaal dan ook wel vol zat met gillende pubers.
- Dat ik daar eigenlijk niet zo goed tegenkon.
- Dat de Amerikaanse popcorn een zoute smaak heeft.
- Dat JungleSpeed hier niet gekend is, maar wel wordt geapprecieerd.
- En dat in de Amerikaanse huishoudens de witte en gekleurde was niet van elkaar wordt gescheiden.

That's all folks
xxx

3 opmerkingen:

Kristof Vandoorne zei

zij kijken maar wat raar op van onze zoete popcorn. Ik niet. Ik eet geen popcorn

Kristof Vandoorne zei

Er is toch wel een grappig schrijver aan je verloren gegaan :). Maar het is nog niet te laat natuurlijk. Gelukkig

Lien zei

hehe :D
Elke! tis echt een plezier om uwen blog te lezen! :)
Nu ook eens alle foto's bekeken en amai, sommige dingen komen toch echt recht uit de films ze :)
Da moet daar toch wel wa zijn denk'k! :D

Hier in ons Belgenlandje gaat alles goed (behalve't weer dan.. een gigantische sneeuwman gemaakt afgelopen weekend!) Verder,'ns denken of er grote roddels zijn.. goh ik kan alleen maar op de iets minder interessante roddel komen da Pieter De Crem mè zijn zatte botten in NY eeft gezeten, voor niets eigenlijk.. en dat'n barmeid da op haar blog eeft gezet en nu haar job kwijt is :)
dus, pas op wat ge allemaal op uw blog zet é ;-)

alé, stel't daar nog wel!
en tot blogs é! :)
Lien xx