maandag 3 november 2008

Hi sleepyheads


Jaja live from Syracuse (NY) local time 21:15 (wat overeenkomt met Belgian time 3:17 snurk snurk indeed).
Ik ben dus goed aangekomen in the States. De douane heeft me overal binnengelaten, zonder heel erg moeilijk te doen, FIEUW! Maar de vlucht heeft, naar mijn normen, lang genoeg geduurd. De prof is me komen ophalen met zijn blitse knalrode Audi TT; mijn bagage paste net in de koffer. We zijn gaan "dineren" (pizza) in THE MALL. Het zou de grootste (en milieuvriendelijkste) moeten worden in the States. Ik verblijf nu een weekje in een hotelkamer, met SUPERSIZED bed.

Op tv worden zowel het persoonlijke leven van Obama en als dat van McCainn volledig uitgespit, de laatste debatten vóór election day, the big day! Ik hou mijn ogen open, morgen.


En voor ik het vergeet, zou ik bij deze iedereen willen bedanken voor de lieve en attente berichtjes/smsjes/telefoontjes/... de voorbije dagen. You really are too kind!

7 opmerkingen:

Wouter zei

Leuk dat je goed bent aangekomen. En direct een amerikaans culinaire hoogstandje. Je zal nog veel uitgenodigd worden voor lunch @ THE MALL...

Julie zei

Dag schattie,
ben blij dat je goed aangekomen bent. Goed dat je dat ook direct laat weten, nu kan ik eindelijk mentale rust vinden, hihi.
Het wordt een spannende dag vandaag in Amerika, zowel voor jou als voor de Amerikanen. Have fun é!!!

Greetje zei

Cool, you made it!! USA, meet our Elke Kelkske!! :)

Kijk maar goed je ogen uit en geniet van alles, je zal je snel genoeg thuis voelen! En hou ons op de hoogte he!!!

Dikke dikke zoen!

xxx

juf Kimmy zei

Ela meid

Keek al de hele dag uit naar jouw blog controleren op een berichtje uit het verre Amerika.

Goe te horen dat je goed zijt aangekomen en al direct een typische maaltijd. Goed begonnen is half gewonnen! ;)

Geniet van je supersized bed!

I will keep you posted i.v.m Florida!

Megaknuffel en xxx

Unknown zei

Hey, na "Hallam Foe" mochten we al direct live meegenieten van je aankomstberichtje in NY airport. Het deed ons enorm deugd te horen dat alles gelukt is. Geniet !!!!

Karen zei

Elke!!
Finally a message ;)
Blij dat je een supersized bed hebt, natuurlijk een hipperd als jij, hoe had het anders gekund :)

Nog even op de tanden bijten voor het koude weer dus en binnen een weekje kan je werken aan dat bruine tintje, make me jaleous:) (juiste spelling?)

Enfin amuseer je daar nog goed,
geniet van het hotel en het nieuwe land en tot de volgende !

KarenX

flipkonijn speaking zei

Haai onnozele asperge!
kheb je net 'live' - kuch - wat je 'live' kan noemen gesproken, maar ik wil toch nog even vermelden welk een lefgozer(en als ik nu keer mijn feministische zelf bovenhaal dan moet k zeggen:lefgozerin of lefgoofster, mss moet k n poll starten en kijken wat best aanslaat bij t lezend publiek) ik je vind!

tsjaauw

el sista the kimmiliscious